دارم تلاش میکنم که مغزم از اتفاقات اخیر منفجر نشه و امتحانات مزخرفمو تموم کنم...

بله من همچنان در حال امتحان دادنم...

یکی از دوستام بعد حدود یه سال بهم پیام داده...(کنکور داده)

و خب لحظه ی اول نمیدونستم باید چیکار کنم،اینکه...

جوابشو بدم

چیزی نگم

اصلا چه جوری باید باهاش حرف بزنم...

ولی از اونجایی که من یه آدم عجیب غریبم،باهاش حرف زدم،و خب اونقدرام بد پیش نرفت...

با در نظر گرفتن اینکه اخیرا روابطم از همه طرف به... میرن.

اما یه چیزی که میخوام بگم اینکه...

فکر میکنم باید هر به چوخ رفتنی رو که حس میکنین لازمه انجام بدین...

اما همیشه به آخرش و اینکه چه مشکلاتی میتونه براتون داشته باشه هم فکر کنین و ببینین که ارزشو داره یا نه...

راستش من خودم خسته شدم از اینهمه محدودیت و مشکلاتی که پیش میاد،اینکه یه چیزایی تو خانواده ام...

تو فکر مامانم و بابام وجود داره که اصلا قابل باور نیست...

ولی بله...

ما خونواده ایرانی داریم و با توجه به اونا و حتی اگه بخوای جامعه ی کوفتی رو در نظر نگیری..

خیلی چیزا برای ما قفله...

اما به نظرم حتی شده یواش یواش،ولی به ... رفتنتونو خودتون انتخاب کنید...

بزارید یکم حس اینکه اگه خودم یه غلطی کردم ادامه اش به خاطر خودمه رو حس کنین...

به اندازه ی کافی به خاطر وجود داشتن جواب پس دادیم،کارایی که گفته ی دیگران بودنو انجام دادیم 

یکمم خودمون باشیم 

پ.ن:الان نرین خودتونو محو کنید نه...حرف من اینکه یکم از لاک دنیای دیگران بیاین بیرون و خودتون باشین حتی اگه یادتون رفته خودتون بودن چه جوریه..!

پ.ن دوم😁:میدونم زیاد از ... استفاده میکنم ولی عادتمه